Motorul diesel N57 este folosit pe o gama foarte variata de autoturisme BMW (Seria 3, 4, 5, 7, X5, X6). Este un motor modern, performant, dar cu o problema foarte cunoscuta in randul posesorilor: distributia pe lant. Datorita solutiei tehnice, dar si a intervalelor mari de service recomandate de producator, distributia acestor motoare se uzeaza accelerat, uzura ce duce la zgomote anormale sau, in unele cazuri, la defectiuni insemnate si chiar distrugerea totala a motorului daca lantul de distributie se rupe. Pentru linistea ta, verifica si inlocuieste distributia daca este cazul. Folosim doar piese originale BMW, inlocuim toate reperele distributiei (lanturi, patine, pinioane, intinzatoare, etc) si avem multa experienta cu astfel de lucrari. Contacteaza-ne pentru o oferta personalizata si noi vom avea grija ca masina ta sa fie pregatita in orice moment pentru drum.
Ce piese sunt incluse in schimbul complet de distributie ?
Operatiuni incluse :
Avantaje :
Motorul diesel N47 de 2L este un motor modern, performant, dar cu o problema foarte cunoscuta in randul posesorilor: distributia pe lant care se uzeaza accelerat.
Autoturismele cu motorizare diesel colecteaza depuneri de carbon in interiorul admisiei, in special cand se conduce pe distante scurte sau subturat.
Desi BMW spune ca la cutiile automate ZF folosite pe masinile sale nu este necesara inlocuirea uleiului si a filtrului de ulei, producatorul cutiilor de viteze (ZF) recomanda efectuarea reviziei la fiecare 80-100.000km.
Orice autoturism are nevoie de o revizie periodica de intretinere prin schimbarea uleiului si a filtrelor