Autohut.ro, unul dintre principalii jucatori de pe piata de piese auto online, anunta o crestere de 36% pentru cererea de piese auto online in ultimele 5 luni, ocazie cu care specialistii au analizat principalele beneficii pentru şoferi la achizitia pieselor auto prin intermediul comenzilor online fata de varianta clasica, achizitionarea din magazin.
Aceste beneficii au fost identificate ca urmare a interactiunii cu clientii Autohut.ro, atat in timpul comenzilor, cat si prin feedback-ul oferit dupa incheierea cu succes a unei tranzactii.
“Exista piese auto si accesorii care sunt mult mai usor de identificat online dar si mai usor de instalat, ceea ce face comertul online de piese auto sa fie mult mai facil pentru consumatorulce detine cunostinte medii despre masini. Astfel, el poate economisi in primul rand bani si apoi timp. Cererea online pentru produsele Autohut.ro a crescut in ultimele 5 luni cu 36 la suta, ceea ce ne bucura, si ne intareste convingerea ca acest tip de achizitie devine unul familiar ”,spune Mihai Mitru, expert Autohut.ro.
Despre Autohut.ro
Autohut.ro a inceput activitatea din ianuarie 2013 si acum, la doar un an de activitate este unul din principalii jucatori de pe piata de piese auto online. Autohut.ro ofera un portofoliu complet, de peste 2 milioane de piese si accesorii auto pentru orice tip de mașină. Clientii Autohut.ro beneficiaza de transport gratuit pentru orice comanda de peste 399 lei, plată in rate fara dobanda, consultanta profesionala si garantie de la producator pentru toate piesele vandute.
Promotiile AutoHut.ro pot fi consultate si pe contul de Facebook, aici.